About Me

My photo
welcome to my page..it's a step to my heart.... jinak2 merpati kot (^^ ) very simple person that like newest info...

Monday, February 13, 2012

Lelaki?!!

0wh! Lelaki...kenapa la susah sngat nak faham sikap korang nie!!!
* bila gF dia cba memahami diri dia dan cba bersikap adil(mengalah) dia ckp dah ada owg lain..
*bila gF dia cba bertanyakan perkara2 yang pnting terutama nya yg b'kaitan ngn hbungn dowg ni dia cba nak berdalih(lari dri situasi tu)
* bila masalah da berlambak dan d pendam2, smpai jd gduh besar gF dia pla  dianggap punca masalah..
* da mcm tu stat la dowg ni fkr bkan2 konon2 nya larh gF tu da ada owg len..tup2 cba nak bg gF dia tu fhm lg ngn teknik  cuci telinga kat gF dia..
 Weh! susah2 jep korang wat suma tu...

Meh, ku bgtaw korang..meh cni dkt2 ea ;- fyi!!
* owg pmpuan nie bkan nya x fhm bhasa....FHM ok!
*owg pmpuan merupakan  spesies manusia yg cepat matang..(itu fakta) klu wat2 x mtang tu hurm mmang sah2 la yg tu spesies gedik ..
*owg pmpuan jg mmpnyai cara pemikiran yg matang, so x pyah la ssah2 maw cover line k..
*owg pmpuan suka lelaki yg berterus terang, so be the 1st k.
* owg pmpuan x ska bila blik2 d tnya dgn s0alan yg sama..(sapa pun x ska kan!! kdg2 soalan bodoh lg tu..)
*owg pmpuan merupakan spesies yg sungguh sensitif so hati2 la dlm smua perkara yg berkaitan ngn dirinya..
*owg pmpuan jg mempunyai perasaan..

mngkin bnyak lg larh, psal owg pmpuan yg x smpat d muat turut dlm nie..tp yg pnting kowng msti ingat cara pmikiran lelaki n pmpuan mmang x sama..kdg2 lelaki ckp mcm nie pmpuan fkr mcm nie..tp smua tu blh d selesai ngn sesi comunication what!! jd klu kowg mmang sayaaaaaang sngat2!! kat hbungan tu try la cri 1001 cra tuk kekalkan segalanya k..sekian..

No comments: